بهترین وکیل ثبتی مشهد

افرادی که دچار مشکلات حقوقی و ثبتی در مشهد هستند تنها بهترین وکیل ثبتی مشهد می تواند راهگشای مشکلات آن ها باشد. وکیل ۵۱ در تلاش است تا به شما کمک کند، بتوانید بهترین وکیل ثبتی مشهد را پیدا کنید و رسیدگی به مشکلات ثبتی را با خیال راحت به او بسپارید.

بهترین وکیل ثبتی کیست

بهترین وکیل ثبتی مشهد ، وکیلی است که در دعاوی ثبتی فعالیت می کند و به تمام قوانین و مقررات ثبت آشنایی کافی دارد و با دانش ، تجربه و تخصص به موکل کمک می کند . بهترین وکیل ثبتی به تمام قوانین و آیین نامه های ثبت اشراف کامل دارد و با سنجیدن تمام جوانب از پرونده دفاع می نماید

وکیل ثبتی چه وظایفی دارد؟

وکیل ثبتی بسته به اینکه وکالت خوانده یا خواهان دعوا را بر عهده بگیرد وظایف متفاوتی دارد. خواهان کسی است که دعوا را ثبت می کند و مدعی حق از طرف مقابل است. خوانده کسی است که حقی از او طلب می شود و خواهان ادعای خود را بر علیه او مطرح میکند.

حال اگر وکیل پرونده خواهان را قبول کند باید ادعای او را در دادگاه ثبت کند در مقابل وکیل خوانده باید به نحوی از پرونده دفاع کند که ادعای خواهان را رد کند.

وظیفه وکیل ثبتی تنظیم سند و تسهیلات معاملاتی است که در خصوص اسناد رسمی انجام می گیرد. وکیل ثبتی در زمینه ثبت شرکت ها، ثبت برند و علائم تجاری نیز در خواست تنظیم میکند و مشاوره می دهد.

 

امور ثبتی شامل چه مواردی می باشد؟

امور ثبتی در کشور ما بسیار وسیع است که تحت نظارت و مدیریت سازمان ثبت اسناد و املاک انجام می گیرد. برای رسیدگی و تنظیم پرونده دعاوی ثبتی نیاز به بهترین وکیل است. بهتر است ابتدا با امور ثبتی آشنا شویم:

  • امور ثبتی در حوزه ثبت شرکت ها
  • ثبت تاسیس شرکت و انتشار روزنامه رسمی
  • ثبت تغییرات 
  • ثبت انحلال شرکت و تصفیه امور مالی و غیر مالی
  • ثبت امور مالیاتی در اداره مالیات
  • اخذ مجوز های لازم برای ثبت و تاسیس شرکت
  • امور ثبت اسناد
  • ابطال سند
  • اعتراض به عملیات ثبتی
  • اعتراض به ثبت
  • اعتراض به تصمیم واحد ثبتی در خصوص افراز
  • اعتراض به تحدید حدود
  • توقیف عملیات اجرایی و ابطال سند

 

بهترین وکیل ثبتی باید چه ویژگی های داشته باشد

وکیل ثبتی باید ویژگی ها و خصوصیات مخصوصی داشته باشد تا بتوان با خیال راحت پرونده را به او واگذار کرد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

وکیل ثبتی باید به تمام مفاد و قوانین ثبتی تسلط داشته باشد تا بتواند عملکرد خوبی در نتیجه پرونده از خود به جا گذارد.

داشتن تجربه در حل دعاوی ثبتی بسیار دارای اهمیت است این ویژگی باعث می شود بسیار منطقی و سنجیده عمل کند . وکیل خوب باید توانایی دادن مشاوره و راهکارهای حقوقی و تخصصی مناسب به موکل خود داشته باشد.

 

هزینه وکیل ثبتی خوب چقدر است

هزینه وکیل ثبتی به موارد متعددی مانند سابقه، تجربه، مهارت، تخصص و ... بستگی دارد و یک نرخ مشخص برای این کار وجود ندارد و معمولا در ابتدا وکیل و موکل به صورت توافقی مبلغی را به عنوان حق الزحمه در نظر گرفته می شود.

در بعضی پرونده ها نیاز به وجود وکیل نیست و تنها با گرفتن مشاوره از یک وکیل خبره می توان راه حل منطقی و اصولی برای پرونده پیدا کرد در این حالت تنها کافی است حق مشاوره وکیل پرداخت شود.
 

انتخاب و شیوه اعطای وکالت ثبتی

حال که با جریانات ثبتی کمی آشنا شدیم، اگر در شهر مشهد به دنبال وکیل کارکشته و با تجربه در امور ثبتی هستید، می توانید با ما جهت مشاوره تلفنی و یا حضوری  تماس حاصل فرمایید.

برای اعطای وکالت می توانید به یکی از دفترخانه های اسناد رسمی مراجعه کنید و هر شخصی را به عنوان وکیل رسمی در امور ثبتی انتخاب کنید و یا به به شخص مورد نظر جهت امور ثبتی وکالت دهید.

رسیدگی به پرونده های ثبتی در ایران بسیار پیچیده و دشوار است و صرفا آشنایی با قوانین آن نمی تواند راه و چاه این مسیر ناهموار را به شما نشان دهد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم از بهترین وکیل و متخصص امور ثبتی کمک بگیرید تا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.