بهترین وکیل مهاجرت مشهد

یکی از مهم ترین و بزرگترین تصمیمات زندگی افراد مهاجرت است. که تنها یکبار اتفاق می افتد، یک مسیر پیچیده و پر پیچ خم که با قوانین کشورهای مختلف می تواند این دشوارتر شود. در صورتی که قصد مهاجرت داشته باشید و از این قوانین اطلاعات کافی نداشته باشید دچار ضررهای جبران ناپذیر جانی و مالی می شوید. از این رو نیاز به کسی دارید که دانش کافی در این زمینه داشته باشد و تجربیات مفیدی در اختیارتان قرار دهد. ما به شما پیشنهاد می کنیم از بهترین وکیل مهاجرت مشهد کمک بگیرید تا علاوه بر آسان تر شدن مسیر پروسه زمانی نیز کوتاه تر شود.

 

وکیل مهاجرت کیست

به شخصی که به مسائل حقوقی مربوط به مهاجرت واقف باشد و صفر تا صد کار مهاجرت شما را انجام دهد تا روند قانونی با سرعت بیشتری پیش رود وکیل مهاجرت می گویند.

داشتن وکیل مهاجرت اجباری است

آیا بدون داشتن وکیل نمی توان مهاجرت کرد؟ شاید این سوالی باشد که ذهن بسیاری از عزیزانی که قصد انجام این کار را دارند مشغول می کند.

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم و دوباره بر آن تایید می کنیم پروسه مهاجرت طولانی و هزینه بر است و جایی برای آزمون ، خطا و ریسک کردن ندارد.

در صورتی که برای مهاجرت به یک کشور اقدام کرده باشید و نتیجه ای نگرفته باشید، این سابقه تاثیر منفی بر روند تلاش های بعدی شما حتی برای کشورهای دیگر دارد.

دادن اطلاعات غلط، نقص مدارک، انتخاب روش نادرست ‌و ... همگی ممکن است علاوه بر ریجکت ویزا، شما را برای مدتی از درخواست ویزا برای کشور دیگر محروم کند.

 

با افزایش روند مهاجرت کشورهایی که مهاجر می پذیرند قوانین سختگیرانه تری وضع کرده اند و سفارت و ادارارات مهاجرت با دقت بیشتری انتخاب خود را انجام می دهند. پس بهترین بی نقص ترین افراد انتخاب می شود و در صورت داشتن کوچکترین ایراد سریعا مهر ریجکت را بر روی پرونده شما قرار می دهند. حال اگر فکر می کنید به تنهایی از پس این کار بر می آیید خودتان برای مهاجرت اقدام کنید در غیر این صورت از وکیل مهاجرت خوب کمک بگیرید.

 

راه های انتخاب بهترین وکیل مهاجرت

در بحث مهاجرت که یک پروسه سخت و همراه با چالش های بسیار است اعتماد به فردی که بتوانید زمان، سرمایه و پروندتان را به دست او بسپارید کار دشوار است. در سال های اخیر موسسات حقوقی بسیاری این روند را برای موکلین خود انجام می دهند. حال به کدام یک می توان اعتماد بیشتری داشت در ادامه راه هایی برای انتخاب و اعتماد به وکیل یا موسسات حقوقی را بیان می کنیم تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید:

موسسه حقوقی که می خواهید انتخاب کنید باید پروانه داشته باشد.

تیمی متشکل از وکلای رسمی و حرفه ای در حوزه مهاجرت داشته باشد.

تسلط کافی بر قوانین مهاجرت داشته باشد.

مجوزهای لازم برای اعزام دانشجو به خارج از کشور و یا کاریابی خارجی داشته باشد.

آمار بالای پرونده های مهاجرتی در رزومه خود داشته باشد.

دفتر وکالت دارای آدرس و تلفن مشخص باشد.
 

هزینه وکیل مهاجرتی

به طور دقیق نمی توان در این مورد صحبت کرد عوامل بسیاری بر روی این هزینه تاثیر گذار است. شرایط شما، روش مهاجرتی، کشور مقصد، تعداد افراد خانواده، تغییرات قوانین مهاجرتی و ... از عوامل تاثیر گذار هستند. برای دانستن میزان هزینه بهتر است قبل از بستن قرار داد جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی با وکیل منتخب داشته باشید و از هزینه تقریبی آگاهی پیدا کنید.
 

چه افرادی بیشتر نیاز به وکیل مهاجرتی دارند

افرادی که شرایط حساس دارند بیشتر نیاز به وکیل هستند در ادامه چنین موارد را بیان می کنیم:

کسانی که صبر تحمل کمتری دارند، این کار پروسه زمان بری است وکیل به شما کمک می کند این زمان زودتر طی شود.

کسانی که در پرونده خود سابقه ریجکت یا رد ویزا دارند.

افرادی که سابقه سو پیشینه دارند.

کسانی که اطلاعات کمی در خصوص مهاجرت دارند.

کسانی که به عنوان سرمایه گذاری می‌خواهند اقدام کنند.

کسانی که جواب ویزایشان به تاخیر خورده است.
 

وکیل مهاجرتی از ایران بگیریم یا خارج از کشور

تبلیغات گسترده باعث شده خیلی از افرادی که قصد مهاجرت دارند به فکر انتخاب وکلا از خارج ایران باشند. نمی‌خواهیم بگوییم این کار غلط است ولی بهتر است وکیل خود را از داخل ایران انتخاب کنید. زیرا در صورت بروز مشکل پی گیری از خارج دشوارتر است .همچنین دوری و اختلاف ساعت ارتباط با وکیل و پی گیری را سخت می کند.
 

مزایا داشتن بهترین وکیل مهاجرتی مشهد

وکیل مهاجرت با توجه به سابقه کار در این حوزه و آشنایی با شرایط بهترین روش مهاجرت به شما پیشنهاد می کند.

اطلاعات لازم و کافی در خصوص قبل .بعد از مهاجرت در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می تواند اطلاعات کافی در خصوص امور فرهنگی، سیاسی، کاری و اقتصادی کشور مقصد را به شما بدهد.

روند مهاجرت را تسریع می‌کند.

پروسه مهاجرت را قانونی پیش می برد.

باعث کاهش هزینه ها می شود.

امنیت و آرامش ذهنی برای شما بوجود می آورد.
 

داشتن بهترین وکیل مهاجرت مشهد به شما کمک می کند تا روند پیش بردن پرونده تسریع شود. وکیل با تجربه و خبره شما را از ابتدا تا رسیدن به کشور مقصد همراهی می کند و مطمئن ترین، بی نظیرترین و کم ریسک ترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط خود تجربه کنید.